Tlačová konferencia a predstavenie značky Eisenberg Paris

Ahojte, prajem vám pekný utorok :) Rozhodla som sa vám napísať článok aj dnes, i keď to nezapadá do môjho staro-nového článkového systému, avšak som vám tento článok veľmi chcela napísať čo najskôr a dnešok mi vyšiel ako najvhodnejší deň. 
Ako už určite viete, takto pred týždňom som za zúčastnila tlačovej konferencie pre blogerov organizovanej značkou Eisenberg Paris, ktorá už čoskoro prinesie svoje najpredávanejšie produkty aj k nám na Slovensko do parfumérii FAnn.
Na konferencii sme sa dozvedeli naozaj veľké množstvo informácií, ktoré som sa posnažila okresať tak, aby boli pre vás (snáď) čo najzaujímavejšie a zároveň vám poskytli akýsi priestor na zoznámenie sa so značkou a možno vytvorenie si nejakého prvotného názoru na ňu, ak ju ešte nepoznáte.


Zakladateľom spoločnosti je José Eisenberg, ktorý má momentálne 73 rokov a vraj je veľmi vitálny, technicky znatný a duchom najmladší člen celého ich týmu. Pán Eisenberg má vskutku veľmi zaujímavú pracovnú minulosť, ktorá ho priviedla až k nápadu založiť vlastnú kozmetickú spoločnosť. Jej oficiálnemu vzniku v roku 2000 predchádzal pätnásťročný výskum, ktorý si José sám financoval. Tento výskum, ako už vieme, dopadol viac než dobre a tak sa na trh dostala nová značka, ktorá svojim klinetom ponúka spektrum luxusných produktov starostlivosti o pleť, parfumov a makeupov, ktoré by čoskoro mala nasledovať i prvá kolekcia dekoratívnej kozmetiky.



Čo si ako prvé všimnete, keď spoznávate nové produkty? Ja jednoznačne obal produktu, jeho farbu, vôňu a konzistenciu a následne podľa toho, aký dojem vo mne zanechajú tieto vlastnosti, sa odvýja môj ďalší pocit z produktu. Musím povedať, že v prípade produktov, ktoré sa mi dostali do ruky na konferencii, to Eisenberg u mňa vyhráva na plnej čiare! 
Samozrejme ale viem, že to nie sú ani zďaleka tie najdôležitejšie vlastnosti a hlavné je to, čo sa v produkte vlastne nachádza a aký je jeho výsledný efekt. Je síce pravda, že väčšina produktov tejto značky je orientovaná na pleť okolo tridsiateho roku a vyššie, ja osobne ale zastávam názor, že je lepšie podobné produkty používať skôr ako "prevenciu", než sa potom snažiť zachrániť niečo, čo sa zanedbalo, až keď je už neskoro. Úprimne vám poviem, že neviem, či je tento môj postoj správny, no riadim sa ním už niekoľko rokov a jeho dopad bude o niekoľko ďalších určite viditeľný.


Takže, čo ma zaujalo na produktoch okrem ich vzhľadu a myslím si, že by ste to mali určite vedieť? To, že značka Eisenberg vo svojich produktoch využíva ich vlastnú patentovanú trio molekulárnu formulu, ktorá je zodpovedná za to, že nielenže vidíte okamžitý efekt, ale tento efekt má aj dlhodobé trvanie. Formula je založená na spojení regeneračného enzýmu, cytokínu, ktorý pleti dodáva energiu a biostymulínu, ktorý pleť okysličuje.
Veľmi zaujímavá bola pre mňa aj informácia, že produkty obsahujúce mlieko sú "očistené", aby nerobili problém napríklad ľuďom v Ázii, ktorí na mlieko zle reagujú, pretože nie sú zvyknutí na jeho prítomnosť v strave.
Produkty od značky Eisenberg nie sú testované na zvieratách, sú bez parabénov, väčšinou majú vcelku jednoduché zloženie, ktoré, ak je to možné, obsahuje prírodné zložky. Všetky produkty okrem starostlivosti proti celulitíde sú vhodné i pre tehotné ženy a takmer všetky obaly sú vakuové, takže si produkty neznehodnotíte siahaním do nich. Výnimku tvoria krémy, ktorých súčasťou je ale hygienická špachtlička.

Značka Eisenberg ponúka štyri produktové línie pleťovej starostlivosti - Women Skin Care, Pure White Line, Excellence Line a Men Skin Line. Okrem nich značka ponúka aj telovú starostlivosť a makeup v štyroch odtieňoch a aj keď som ho skúšala len na ruku, môžem povedať, že vyzerá byť naozaj kvalitný a je doslova neviditeľný v tom najlepšom zmysle (má ľahké zloženie, dobré krytie a krásny finiš, pričom úplne splynie s pokožkou). 
Než sa dostanem k parfumom, chcela by som len v rýchlosti spomenúť, že tvárou mužskej línie je syn Josého, Edmund, ktorý je zároveň aj "big boss".


No a parfumy... mali sme možnosť ovoňať všetky, ktoré má značka v ponuke a mňa osobne najviac oslovil parfum I AM. Nič zlé však nemôžem povedať ani o ostatných, ktoré sú tiež veľmi krásne! 
Zaujímavosťou je, že zložky parfumu I AM a J´OSE sú takmer totožné, v každom je však výraznejšie niečo iné, pričom zámerom pána Eisenberga bolo vytvoriť medzi nimi taký súlad, aby predstavoval akt sexu, kedy sa vône dvoch ľudí medzi sebou natoľko prepoja, až nakoniec voňajú takmer totožne.
Ďalšou z vecí, ktorá ma zaujala a celkom prekvapila je to, že značka k parfumom pristupuje ako ku skutočnému umeniu a to sa snaží dokázať aj v ich flakónoch. Tie sú celé zo skla, okrem jednej malej súčiastky vo vrchnáku, ktorá je z plastu používanom pri výrobe Mercedesov. Táto súčiatka slúži na to, aby vrchnák na parfume držal tak dokonale, že unesie celú váhu 400g skleneného flakónu, keď ho chytíte práve za uzáver. Rovnako zaujímavé je aj to, že si Eisenberg dáva záležať na tom, aby na flakónoch neboli žiadne nálepky a tak všetky informácie buď tlačia alebo vyrezávajú laserom do skla. No a aby toho nebolo málo, hadička, ktorá sa vo flakóne nachádza je vymyslená tak, že keď sa po prvom použití naplní parfumom, akoby zmizne (a áno, naozaj nie je vidieť), aby parfum vyzeral pekne v kúpeľni či na toaletnom stolíku.





Znie vám to všetko tak zaujímavo ako mne? Ja sa musím priznať, že možno viac než samotné produkty ma oslovilo práve to všetko, čo je za tým, o čom bežný zákazník možno vôbec nevie a nikdy sa to nedozvie. Tiež je mi veľmi sympatická snaha tvorcov značky a to, ako si dávajú záležať aj na najmenších detailoch. 

PS: Mňa teda táto značka veľmi oslovila a som preto rada, že som si nejaké produkty priniesla aj domov, nakoľko sa nachádza v dosť vysokej cenovej triede a nemohla by som si ich dovoliť len tak na vyskúšanie.
Parfum milujem ja aj priateľ, ktorému naozaj sadol, očný krém som venovala mamine, nakoľko jej sa krém na korektúru očných vrások a línií hodí viac než mne a masku som ešte neskúsila, ale určite vám dám vedieť.







PPS: Malý demoštračný dôkaz na záver: na akcii som všetky produkty skúšala na jednej ruke. Doma som potom priateľovi povedala, nech mi skúsi obe ruky bez toho, aby vedel prečo alebo čo od neho chcem. Následne sám od seba povedal, že sa mu zdá ľavá ruka oveľa jemnejšia... nuž, prečo asi?

PPPS: Od októbra vo FAnn parfumérii nájdete bestsellery tejto značky. Tešíte sa ako ja? :) ♥


3 komentáre

  1. Bola to príjemná akcia. Rada som ťa spoznala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéj, zaujímavá značka :) veľmi rada by som si pričuchla k parfumom, určite sú super ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. značku nepoznám, ale teda balenia majú luxusné :) som zvedavá :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť