Bio starostlivosť o pleť a pery... a k tomu ďalšia zlá spolupráca!

1. 2. 2018
Ahojte, vitajte pri dnešnom článku! 
Takže teda na základe vášho priania tento článok zverejňujem dnes a budem tento mesiac začínať negatívne, ale nič to, to sa ešte vybalancuje. Možno viete, že som sa aj k jeho písaniu musela veľmi vytrvalo prehovárať, až som teda nakoniec zaťala zuby a pustila sa do toho. 

Dnes si tu teda prečítate niekoľko slov o troch produktoch z e-shopu bioruza.sk, no tiež o skúsenosti, ktorú s týmto e-shopom mám z pozície blogerky.


Minulé leto som s nimi spolupracovala prvý krát. Výber produktov aj doručenie bolo bezproblémové a všetko sa zdalo byť fajn. Po odoslaní odkazov na (podotýkam kladné) recenzie som dostala správu v znení: "Dobrý deň, ďakujeme za recenziu. Dúfam, že sa vám naše produkty páčili." Mne z toho vyplynulo, že si ani nedali tú námahu si články aspoň zbežne prezrieť a zistiť si, či sa mi teda produkty páčili. Mávla som nad tým rukou.
O niekoľko mesiacov neskôr ma kontaktovali na instagrame s tým, či by som nemala záujem o ďalšiu spoluprácu. Bola som v predvianočnej nálade, s produktami som mala dobrú skúsenosť a povedala som si, že tú biednu komunikáciu nejako prežijem. N A P O S L E D Y! Keďže zo strany e-shopu nebola prakticky žiadna snaha, tak som im sama podala návrh a dokonca na video a chcela som natočiť formát 5 produktov, s čím nadšene súhlasili a nechali ma vybrať produkty. Tak som im poslala linky na päť produktov, ktoré som chcela skúsiť. O niekoľko dní mi domov dorazil balíček, no boli v ňom len tri veci, z toho jedna trošku iná, než som si vybrala. Keďže to ale ešte stále bol ružový balzam na pery, povedala som si, že možno zmenil obal a na fotke majú stále starý a že veď "kašlať jeden balzam". Potom som si ale stránky prezerala znovu a zistila som, že mi naozaj poslali iný, ktorý je lacnejší o 0,30€, takže si môžem len domýšľať či ich na mne chceli ušetriť alebo boli natoľko nepozorní. Keďže mi to ešte aj zdôraznili, dávala som si veľký pozor na to, aby všetkých 5 produktov bolo skladom, čiže v tom problém určite nebol. Kvôli počtu produktov som ale e-shopu hneď písala s tým, že video 5 produktov sa s tromi proste natočiť nedá! 
"Dobrý, mali by vám prísť ešte ďalšie dva, len nám postupne prichádzal tovar a vznikla nám tento týždeň komplikácia," znela ich odpoveď. Tak teda vravím dobre, zatiaľ otestujem tieto, počkám, otestujem zvyšné a natočím video. To bolo 17. decembra 2017 a dodnes som nedostala ani produkty, ani správu s vysvetlením, tobôž nie ospravedlnenie. 


Keďže ale ja chcem byť fér a dodať nejaký výstup a moje vyjadrenie k produktom, rozhodla som sa článok aj tak napísať. Po prvé kvôli tomu, že tie produkty sú naozaj fajn a po druhé kvôli tomu, aby som ostatné blogerky a pravdepodobne aj zákazníčky upozornila na správanie tohoto online obchodu. Iste, z prvej komunikácie som mohla vydedukovať, že to asi nebude úplne v poriadku, no ten prvý krát som nemala žiaden reálny problém so spoluprácou, tak som prižmúrila oči, aby som za to teraz dostala facku od reality. 

Každopádne, produkty. Vybrala som si olivový pleťový peeling, probiotickú jogurtovú pleťovú masku, ružový balzam na pery a ešte jedno telové mlieko a jojobový olej, ktoré som ale neobdržala.
Bohužiaľ nemám fotky krabičiek, v ktorých boli produkty zabalené, dúfam, že mi to prepáčite, no nemala som veľmi vôľu a chuť robiť pre tento článok nejaké extra vyšperkované fotografie. 

Pleťový peeling s olivovým olejom
Na môj vkus má trochu silnú parfumáciu, no to je asi jediná vec, ktorá mi na ňom vyslovene prekáža. Páči sa mi  jeho konzistencia aj veľkosť peelingových častíc. Tie v peelingu nie sú veľmi na husto, čiže je skôr jemnejší a preto je možné ho používať aj častejšie než dva-trikrát do týždňa. Ja ho v poslednom čase používam takmer denne a naozaj mi vyhovuje. 
Mám mastnú pleť, to vy viete, a nepostrehla som žiadne zhoršenie jej stavu. Pri jeho používaní mám pleť čistú hladkú, sviežu, jednoducho takú, s akou som spokojná.


Probiotická pleťová maska
Vy viete, že som na masky trošku uletená, no jogurtovú a navyše probiotickú som ešte nemala. Preto je pochopiteľné, že ma zaujala a chcela som ju skúsiť.  Musím povedať, že ani poriadne neviem, čo som čakala, no je iná, než som čakala. Teda vlastne viem, ja som čakala fakt takú jogurtovú konzistenciu, no ona je ťažšia, hustejšia a je skôr ako hutný krém. Má ale príjemnú vôňu a pleť po nej vyzerá zdravo, čisto a rozjasnene.


Balzam na pery z ružovej vody
Takže, nechcela som sem pridávať žiadne odkazy na e-shop, no v tomto prípade musím spraviť výnimku. Balzam, ktorý som si vybrala a balzam, ktorý som dostala je síce v oboch prípadoch s ružovou vodou, no či je to chyba z nepozornosti alebo je za tým niečo iné, je to riadne faux pas. Každopádne tento balzam v kalíšku pre mňa nebol až tak veľkým sklamaním, keďže má super konzistenciu aj vôňu, na perách je veľmi príjemný a zanecháva ich krásne jemné. Nie je síce taký pekný ako ten, ktorý som si vybrala a nanášanie prstom nemám veľmi v obľube, extra kritizovať tento produkt nemôžem, pretože je skutočne dobrý.


Takže to je z mojej strany všetko. E-shop u mňa po tomto jednaní definitívne skončil a nikto odo mňa nemôže chcieť kladné odporúčania. Neviem, kvôli čomu to bolo tak, ako to bolo, no nadobudla som pocit, že problém bol vo financiách. K tomuto názoru ma okrem nedodaných produktov presvedčil aj ten balzam na pery, no pravdu sa asi už nedozviem. Aj tak ma ale celkom zaujíma, prečo sa teda púšťali do spolupráce a pristúpili na päť produktov, veď stačilo napísať a normálne sa dohodnúť. Produkty ale za nič nemôžu a s nimi som spokojná, takže ak by sa vám podarilo ich nájsť niekde inde, určite vyskúšajte.
Mne je jasné, že som teraz e-shopu tak či tak spravila reklamu, čo oni vlastne chceli, no som presvedčená o tom, že si každý z vás dobre premyslí, či u nich nakúpi :) 

Vaša 

13 komentárov:

  1. fakt nemám rada keď sa firmy k týmto spoluprácam stavajú takto negatívne, a je super, že si to dala takto vedieť ;)
    masky sú aj moja slabosť a tá jogurtová vyzerá super <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja musím na obranu e-shopu povedať, že moja spolupráca s nimi trvá už pomerne dlho a je bez problémov. Komunikácia je niekedy síce pomalšia, ale nikdy to nezašlo do nejakého ignorovanie alebo niečoho podobného :)Každopádne, mrzí má zlá skúsenosť... Čo sa týka recenzie, na masky som tiež uletená, a táto jogurtová vyzerá super :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten peeling vypadá skvěle, škoda, že ta komunikace byla hrozná:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som s týmto eshopom tiež už skončila spoluprácu a presne ako píšeš ty, prvá bola úplne bez problémov a potom pri ďalšej to začalo. avšak nezasiahlo to iba mňa, pretože to, že mi neposlali dodnes všetky produkty na ktorých sme sa dohodli by ma netrápilo, ale neposlali ani výherné balíčky 3 slečnám, ktoré sa mi ozvali po pár mesiacoch, či je nejaký problém a ja som zostala úplne zahanbená a povedala som si, že s mojim blogom nebude spájaná takáto nezodpovednosť. až po niekoľkých správach som sa dočkala nápravy, ale povedala som si že už stačilo a spoluprácu som skončila...škoda...
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak toto je teda fakt vrchol! Hlavné je, že sa dievčatá dočkali balíčkov, ale čo tomu predchádzalo tak to je fakt hnus...

      Odstrániť
  5. Super článok. Mňa tento e-shop tiež oslovil. Tuším koncom septembra minulého roku. Povedala som im, že rada vyskúšam ich produkty a dohodli sme sa že si vyberiem produkty na otestovanie a oni mi ich zašlú. Mail som im poslala ale potom sa vôbec neozývali. Myslela som si že sa môj mail stratil a tak som im napísala či dostali môj posledný mail. Odvrkli mi doslova: Však sme písali aby ste si dačo vybrali a my Vám to pošleme. Tak som im opäť napísala zoznam produktov a opäť ignorácia z ich strany. Takto si robia iba antireklamu, pretože sa mi na ich stránke zapáčilo viac vecí, ktoré by som si určite aj kúpila, ale pri takomto prístupe nechcem podporovať ľudí, ktorí nepoznajú základné zásady správania sa a takto zavádzajú.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mhm, no perfektné! Ja naozaj nerozumiem tomu, prečo sa teda niekto púšťa do spluprác alebo nejakého rádoby PR, keď mu na tom takto strašne nezáleží a je to pre neho očividne otravné...

      Odstrániť
  6. To ma mrzí, mne sa tiež už stalo, v rámci jednej spolupráce a pritom velmi známej stránky, že mi dvakrát zaslali zlý a dokonca ten istý produkt. A to som ho vtedy kupovala ešte z vlastných peňazí, keďže som to nekupovala kvôli testovaniu a recenzii na blog. Akože, prvý raz urobiť chybu, okey beriem, ale druhý raz si aspoň mohli dať pozor a poriadne pozrieť, čo do balíčka dávaju, to ma už trochu nahnevalo. Inak ten peeling a aj maska vyzerajú celkom dobre. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pre Bioružu je to obrovský prepadák a mali by sa naozaj nad sebou zamyslieť... takto sa biznis nerobí... tiež mám s nimi podobnú skúsenosť, pretože som na blogu MakeupByVeo vyhrala giveaway o ich kozmetiku a výhra akosi nechodila... keď som sa po troch mesiacoch ozvala, prišiel mi od nich mail, či som balíček nedostala... wtf?! ale super článok, dobre, že si o tom dala vedieť ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to je teda, škoda, že nás blogerky plno firiem berie len za nástroj, ktorý im napíše recenziu, teda im urobí reklamu. Koľko je za tým roboty, fotenia a prípravy, to už nik nevidí. A skús ešte navrhnúť platenú spoluprácu a končíš, pritom nechápem, veď v zahraničí je to bežné a blogovanie sa berie ako druh povolania. :D

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tuhle kosmetiku neznám a s recenzemi na produkty, které dostaneš nemám zkušenosti, takže nemohu posoudit.

    http://xoxoronnie.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem, že si to takto dala von.
    Ak mám byť úprimná, mňa táto značka vôbec neláka kvôli tomu veľkému počtu blogov, ktoré si zahrnuli do svojho PR. Často sú to nekvalitné blogy, no otravuje ma to aj v prípade tých kvalitných, pretože to množstvo je pre mňa neúnosné a občas mám pocit, akoby žiadna iná značka kozmetiky na slovenskom trhu ani nebola. Na jednej strane mi je to ľúto, lebo tie produkty môžu byť fakt fajn, no na druhej strane by som na ich mieste propagáciu riešila s oveľa menším počtom bloggeriek.

    deerly lost

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja si niekedy myslím, že keďže sme blogerky, ktoré pri spolupráci dostanú niektoré výrobky zdarma, tak sa máme uspokojiť s hoci čím, aj keď máme možnosť výberu. Jednoducho, akoby fungovali na tom, že vyberte si niečo, my vám to pošleme, ak to bude niečo iné, tak sa nečudujte, veď ste to dostali zadarmo, tak buďte rady. Ale na druhej strane áno, mohlo dôjsť k pochybeniu, poprípade mali toho veľa a prehliadli niečo. Mne sa už tiež toto stalo, kedy mi jeden eshop 2x sľúbil, že mi pošle produkty a nič. Až na tretí krát to vyšlo, ale ospravedlnili sa mi, že mali toho pred Vianocami veľmi veľa, takže som to akceptovala :)
    Ale bohužiaľ, nevýhodou beauty blogerky je aj stretávanie sa s takýmito vecami :)
    https://silakrasy.com/

    OdpovedaťOdstrániť